השלב הראשון הוא המחקר: נכיר את העסק שלך, נלמד אותו לפרטי פרטים, נכיר את המוצרים וננתח את הרווחים. נשב יחד ונראה איפה העסק שלך רווחי והיכן הוא פחות יעיל. נבחן מחדש מי קהל היעד שלך ומה הם המסרים שאותם אנחנו מעבירים.
נכיר אותך, את העסק שלך, את הלקוחות שלך – ונצא לדרך!
בשלב השני נשב ונתאים את הפלטפורמות השונות של העסק שלך (אתר אינטרנט, דף פייסבוק, דפי הנחיתה) למסרים שבחרנו, ולקהל היעד שחידדנו.
נעשה אופטימיזציה לקמפיינים הקיימים, נלביש מחדש את המוצרים ונוסיף מוצרים חדשים ומדוייקים שיתאימו לעסק שלך.
בשלב השלישי נבחן את המכונות השיווקיות השונות ונתאים אותן למידות העסק שלך.
את המכונות השיווקיות נבנה באמצעות הכלים השיווקיים המתקדמים שברשותנו: משפכים שיווקיים, וובינרים (webinars, שרשורי דיוור, קמפיינים וכו').
השלב הרביעי: חלק חשוב בתהליך ההצלחה הוא איסוף הלידים (לקוחות שהביעו התעניינות כלשהי במוצר).
ללידים האלו נדאג היטב – נכניס אותם לתוך משפכים שיווקיים, נשלח להם מיילים שיווקיים, נכניס להם את העסק שלך לתודעה, ונכיר להם את המוצרים שלך – עד הרכישה.
השלב החמישי הוא קצירת הפירות. אחרי שנסיים את התהליך, תראו את התוצאות. ההכנסות יגדלו – והדאגות שלכם ירדו.
נמשיך לעבוד יחד כדי לתחזק את המכונות השיווקיות ולשמר את הלקוחות. נבנה יחד קמפיינים חדשים, ונשמר את העסק שלכם כמותג.